Inici de curs 19/20

Per tal de facilitar l’acollida dels alumnes de 1r d’ESO el primer dia de curs, dijous 12 de setembre de 2019, l’horari previst serà:

9.15 h a 13.00 h: Acollida dels alumnes de 1r d’ESO.

11.00 h a 13.00 h: Acollida dels alumnes de 2n, 3r, 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat.

Hi haurà un únic servei de transport de 11.00 h a 13.00h, per la qual cosa, i per tal de crear un clima acollidor per als alumnes que comencen l’institut per primera vegada, agrairem que les famílies dels alumnes de 1r d’ESO els portin aquest primer dia a les 9.15 h. A les 13.00 h aquests alumnes de 1r d’ESO podran tornar amb el transport escolar.

Per gentilesa de l’AMPA, el primer dia de classe l’alumnat inscrit al Programa Municipal Reciclatext es trobarà els llibres del curs a sobre de la seva taula. Us recordem la importància de posar el nom de l’alumne/a a cada llibre i de folrar els llibres que no ho estiguin perquè són nous d’aquest any.

Atentament,

Equip Directiu