EXTRAESCOLAR DE KORFBAL

L’ equip infantil Ridaura A s’ha classificat per jugar, les finals de Catalunya, el proper 16 de desembre a Barcelona , juntament amb l’INS Sant Elm i INS Sant Josep de Sant Feliu.

Després de jugar la fase local de Girona, han aconseguit la segona posició, a la classificació, el  que els dona la possibilitat de participar a les finals de Catalunya.

Prop de 40 alumnes del nostre Institut participen en les activitats de Korfbal .

Tres equips, 26 alumnes , juguen a la categoria infantil  i la resta a les categories cadet, júnior i sènior en el PKC, Club de Korfbal de Platja d’ Aro.

Aquests últims participen en l’organització i desenvolupament del Campionat d’ Europa de clubs de Korfbal.  Aquest Campionat es portarà a terme els dies 11, 12 i 13 de gener al Palau d’ Esports de Platja d’ Aro i hi participaran els campions de lliga dels 8 millors clubs d’Europa: Holanda , Bèlgica,  República Txeca, Catalunya , Portugal, Alemanya , Hungria i Anglaterra.