CIRCULAR INFORMATIVA. SUSPENSIÓ DEL TRANSPORT ESCOLAR

D’acord amb els avisos emesos des del Servei Meteorològic de Catalunya pel que fa a la possibilitat d’intenses nevades per a demà dimecres 28 de febrer  us comuniquem que:

• S’ha suspès el transport escolar en tota la comarca. Us preguem, seguint instruccions de protecció civil, que no utilitzeu mitjans de transport privats per substituir-lo a fi de no dificultar la mobilitat, que es preveu complicada.
  • A hores d’ara, està previst que el centre estigui obert seguint l’horari lectiu habitual, tot i que aquestes circumstàncies fan preveure que l’activitat lectiva pugui veure’s afectada pels problemes de mobilitat del professorat.
  • En cas de novetats en aquest sentit s’informarà a les famílies a través de la pàgina web del centre. És probable que si el centre s’ha de tancar no ho sapiguem fins el mateix dimecres al matí a primera hora. Per tant, consulteu la pàgina web abans de portar els vostres fills o filles al centre.

Us preguem que feu difusió d’aquesta informació entre els membres de la comunitat educativa.

La Direcció del Centre.