Divendres 23 de maig 2025 es va celebrar a la Sala Polivalent de l’Institut Ridaura la Cerimònia de Graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la promoció 2023-2025.
L’acte va comptar amb la participació dels alcaldes de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, Maurici Jiménez, i de Santa Cristina d’Aro, Josep Xifre, així com de la Directora de l’Institut, Núria Albertí, i les tutores de 2n de Batxillerat, Esther Blanco i Maria García, les quals van adreçar unes paraules als estudiants i a les seves famílies.
La cerimònia va comptar amb actuacions musicals de l’alumnat, amb un reconeixement a l’alumnat que ha obtingut Matrícula d’Honor i amb detalls al professorat vinculat a aquesta promoció. Tots ells van destacar la importància del moment i de les decisions a prendre per fer front a un futur ple d’èxits.
L’organització de l’acte va anar a càrrec de l’AFA Ridaura a qui cal agrair la seva entrega i dedicació per fer d’aquesta jornada un dia inoblidable. També donar l’agraïment a l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.
Molta sort i encerts en el futur a tots els graduats! (i molt bones PAU a tots/es!)








I des de l’Institut, cada any es fa un recull d’imatges de l’alumnat i que podeu veure en aquest vídeo :


