Durant la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, l’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el projecte Europeu “Let’s Clean up Europe” netejant les rieres que envolten l’institut.
Han recollit deixalles de tota mena a la riera del Ridaura i també en la riera que ens separa de l’escola Vall d’Aro. Els superverds de l’escola també ens han ajudat a fer-ho! Han agafat dades del tipus de deixalles, pes i quantitat de cada tipus. Cal esmentar que les més abundants són embolcalls d’aliment preparat i paper d’alumini.
En les seves conclusions han afirmat que la majoria provenen dels embolcalls de l’esmorzar que volen amb el vent des del pati o bé dels estudiants que surten fora del centre a esmorzar ho deixen a terra. Hem de solucionar aquest problema i ser conscients que les rieres i l’entorn de l’institut no es poden embrutar!







