Xerrada en homenatge a les víctimes de Sant Feliu de Guíxols i la Vall d’Aro als camps nazis

Com a part del projecte “Homenatge a les víctimes de Sant Feliu de Guíxols i la Vall d’Aro als camps nazis”, els alumnes de 4t i Barxillerat Social-humanístic, han assistit a unes xerrades impartides per Josep Murlà i Jordi Gaitx.
En aquest enllaç, podreu escoltar l’àudio de la conferència d’en Jordi Gaitx, historiador i arxiver de l’Arxiu Municipal de Santa Cristina d’Aro.
No us la perdeu!
Des del Departament de Ciències Socials de l’Institut Ridaura, volem agrair al Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols la tasca que ha dut a terme per a realitzar aquest projecte i donar-nos la possibilitat de formar-ne part.