VIème Matinée BatxiBac à Gérone

El passat divendres 24 de gener, els alumnes de 1r i 2n BatxiBac de l’INS Ridaura van participar a la VIa Matinée BatxiBac de Girona, organitzada per l’ICE Josep Pallach de la UdG i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

A la jornada, que es va dur a terme a la Facultat d’Educació i Psicologia de la UdG, els alumnes van poder participar de conferències i tallers de Literatura i d’Història. La conferència inaugural, “La justice s’arrête où commence la raison d’État: exemple de l’affaire Dreyfus”, va anar a càrrec de la professora de l’INS Ridaura, Esther Blanco, i la de clausura, “La littérature Française: fonction ludique et démarche subversive”, a càrrec del professor de l’UAB, Ricard Ripoll.