Víctor Panicello

El passat dilluns 25 d’abril, com a activitat de tancament de la setmana de Sant Jordi, els alumnes de 4t d’ESO van poder gaudir de la xerrada que els va fer l’autor del llibre de lectura que estan treballant a classe, el Víctor Panicello.

L’autor, acompanyat de la Mar i en Gerard, dos dels joves que hi van col·laborar en la redacció de la novel·la Què sent quan no sents res?, ens va explicar com va ser el procés d’escriptura d’aquest projecte. Tots tres tenien molt clar que volien crear una història a partir d’experiències en primera persona per ensenyar, des d’una perspectiva vivencial i realista, quins problemes presenten els joves amb trastorns alimentaris.

Va ser un taller molt enriquidora i interessant, que va permetre que els alumnes entendre l’obra des d’una altra perspectiva i que valoressin l’experiència creativa que els autors van saber portar de la realitat a la ficció.