Il·lustració científica

El passat dimecres 20 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO va assistir a un taller d’introducció a la il·lustració científica al Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont de Sabadell.

Aquesta activitat va apropar l’alumnat a la il·lustració científica, explicant què és i per a què serveix. Els van explicar què és la paleoil·lustració, relacionada amb el Museu de Paleontologia, i van posar en pràctica una tècnica tradicional en aquesta disciplina, el puntillisme.

L’alumnat va elaborar un dibuix científic per a una revista sobre la Myotragus balearicus, una cabra que es va extingir fa 3000 anys. L’alumnat  va treballar la psicomotricitat fina a través del dibuix científic. Va realitzar un dibuix del crani, calcar el perfil i treballar la tècnica del puntillisme.

Els resultats van ser molt satisfactoris.

Aquesta activitat ha estat subvencionada per l’Ajuntament de Sabadell.