Viatge a Itàlia dels alumnes de batxillerat

Un grup d’alumnes de 1r i 2n de batxillerat han passat una setmana a Itàlia visitant diverses ciutats en el viatge de fi de curs.

La primera setmana d’abril un grup d’alumnes de 1r i 2n de batxillerat van anar de viatge de fi de curs a Itàlia. Van sortir de la plaça Picasso el dia 2 d’abril en autocar i han seguit un itinerari que passava per les ciutats de Gènova, Venècia, Florència i Pisa.

La primera parada de l’itinerari era Gènova, una ciutat comercial amb un centre històric medieval que ha crescut al voltant del seu port. D’aquí es van traslladar a Venècia, la romàntica ciutat coneguda pels seus ponts i canals i la monumental piazza di San Marco. El següent punt va ser Florència, considerada com el bressol del Renaixement, que destaca pel seu desenvolupament literari, artístic i científic al llarg dels segles XIV-XVI. Finalment, els alumnes van tenir l’oportunitat de visitar Pisa i fer-se fotos davant la coneguda torre inclinada de la catedral.

El viatge de tornada va ser en ferri i van arribar a Sabadell el dia 9. Tant els alumnes com les professores acompanyants han gaudit molt d’aquesta experiència. Esperem que es repeteixi el proper curs.