L’hort del Ribot

El divendres 26 d’abril dintre del Projecte Planta’t amb alumnes de 2n d’ESO hem fet la segona jornada d’aquest curs de venda de productes del nostre hort a l’Institut Ribot i Serra durant l’hora del pati.

Algunes verdures del nostre hort ja s’han pogut començar a recollir i hem preparat la paradeta al pati de l’institut. Els nostres clients han aprofitat aquest fet per comprar faves i pèsols ecològics i de proximitat. S’han endut els productes en bosses biodegradables. Els alumnes gestionen tot el procés: pesen el producte en una bàscula comercial que hem adquirit aquest curs i s’ocupen de cobrar i tornar el canvi.

La venda ha estat novament tot un èxit perquè ho hem venut tot i tant els alumnes com els professors han quedat molt contents. Us esperem novament el proper dia de venda que anunciarem convenientment. Moltes gràcies a tothom.