Túnel del terror

El dia 28 d’octubre l’alumnat de segon de TASOCT va participar en l’organització del Túnel del Terror que es va fer a la Ludojove Margarida Bedós de Sabadell.

Ha estat un treball comunitari entre diverses entitats i el nostre institut. La idea va néixer del grup de joves de la Ludo i, juntament amb l’alumnat de segon d’animació sociocultural, es va anar elaborant el guió i repartint tasques.

La posada en escena va ser tot un èxit ja que van assistir moltíssims joves que van passar per les diferents habitacions ambientades terroríficament. Vam tenir l’ajuda de les alumnes i dues professores del cicle d’Estètica i Bellesa de l’Institut Ribot i Serra que van maquillar fantàsticament tots els actors i actrius. I també vam comptar amb la col.laboració de persones voluntàries i professionals del territori que van fer possible un vespre molt terrorífic.

Volem agrair les fotografies fetes pel fotògraf Jose A. Muñoz. El podeu conèixer una mica millor al seu Instagram @mual_pics