LAB-06 (2n TEI)

LAB-06.  Exploració, experimentació, diàleg i vivències

El dimecres 26 d’octubre l’alumnat i professorat de 2n de TEI hem visitar Lab-06, un espai destinat a infants i les seves famílies, a professionals de l’educació infantil i escoles en general. Està ubicat a la Universitat de Manresa, on s’estudia el CFGS d’Educació Infantil i el Grau d’Educació Infantil, a més de tenir incorporada des de fa molt poc una llar d’infants. Tal com es defineixen a la seva pàgina web, és un “Centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica a les primeres edats”. Allà el nostre alumnat ha pogut comprovar que es pot aprendre ciència des del mètode científic: explorant, experimentant, creant hipòtesis i arribant a conclusions, i sobretot, gaudint del moment!

Hem passat una estona entretinguda i hem après molt! Moltes gràcies a la Marta i la Cristina per la vostra dedicació, explicació pedagògica, amabilitat i companyia. Ens veiem l’any vinent, segur!

Us deixem unes imatges perquè comproveu el procés d’aquestes exploracions i experimentacions.