No, no són bromes

L’alumnat de 1r ESO ha participat en un taller de Ciutat i escola sobre l’assetjament escolar.

Partint de la lectura d’un cas real i del visionat de diferents vídeos, han treballat conceptes i aspectes clau que tenen a veure amb l’assetjament escolar, de manera molt dinàmica i motivadora. Han reflexionat sobre la baralla, el maltractament i el ciberassetjament.

També han parlat sobre els rols que es donen en una situació d’assetjament: persona víctima, persona/es agressora/es i persona/es observadores.

‘No, no són bromes’ és un taller per fer pensar que una sola broma pot afectar a qualsevol persona.

Aquesta és una activitat subvenciona pel programa “Ciutat i Escola” de l’Ajuntament de Sabadell que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.