Sant Jordi’17

La celebració de Sant Jordi ha estat aquest any molt especial. Diferents activitats i tallers van servir de preludi a una diada teatral, amb la representació de El último curso y posdata i el lliurament de premis literaris al centre cívic Rogelio Soto.

La diada de Sant Jordi commemora la mort d’aquest sant, el 23 d’abril de l’any 303. A tota Catalunya l’ambient és festiu i s’omple de paradetes en els quals es venen roses i llibres, però la festa mostra la seva màxima expressió en les places de tots els pobles i ciutats, que aquest dia llueixen especialment. Per Sant Jordi s’organitzen Jocs Florals i activitats culturals, signatures de llibres per part dels autors, lectura de textos i poemes, retransmissions en directe de mitjans de comunicació, etc. La venda de llibres i roses, i la reivindicació cultural, es converteix en una celebració popular en la qual s’entremesclen altres actes (sardanes, castells, exposicions…) que fan que la festa sigui més festa que mai.

Nosaltres no ens volem quedar enrere i preparem la nostra festa particular al voltant del símbol de la rosa i del llibre. Així, a més de diferents tallers per celebrar el dia de Sant Jordi, el grup de teatre de l’institut, format per l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts escèniques, representa una obra teatral dirigida per la professora Begoña Zarza. Aquest curs, i ja és el setè, ha estat El último curso y posdata. A continuació, i també al centre Cívic Rogelio Soto, donem els premis als millors treballs literaris en les diferents llengües i també els premis de fotografia matemàtica. Gràcies per la feina dels alumnes i professors que feu possible que aquest dia sigui especial!

Si voleu fer-hi un cop d´ull… ja ho sabeu!!! Esperem que us agradi!!!

Accés a l’àlbum de fotos