Jornades tècniques a Sevilla

Els dies 29, 30 i 31 de març l’alumnat de TEI i TIS van participar en unes jornades tècniques ben especials

Després de matinar molt i agafar un vol d’anada molt puntual, vam desembarcar a l’alberg de Sevilla amb el temps just de deixar les maletes i començar la nostra immersió en els diferents projectes que s’havien progrmat.

Van ser tres dies molt especials. Gràcies a l’amabilitat i disponibilitat de les diferents entitats que ens van acollir, vam poder aprendre diferents maneres d’apropar-nos al món de l’Educació Infantil i la Integració Social.

Les jornades tècniques tenen com a finalitat aportar una visió professionalitzadora dels diferents estudis, de manera que complementin les activitats d’ensenyament-aprenentatge que es duen a terme a l’Institut durant tot el curs acadèmic. Aquest any vam voler impulsar el coneixement, la col·laboració i la participació en altres territoris; per aquest motiu vam escollir Sevilla per aprofundir en els coneixements teòrico-pràctics que treballem a l’aula.

En general, tant l’alumnat participant com el professorat, hem valorat molt positivament l’experiència. Volem destacar-ne l’impacte que produeix conèixer en primera persona altres projectes i pràctiques professionals, així com la bona acollida que ens han donat. Sevilla té un color especial, sense cap mena de dubte. Tothom va poder gaudir del bon clima, l’olor de la tarongina, una gent acollidora i una experiència que sempre  estarà en el nostre record.

Àlbum de fotosÂ