Marxem de viatge

L’alumnat de PFI d’Auxiliar d’Imatge Personal: Estètica i Perruqueria ha començat un procés de recaptació de diners per a l’organització d un viatge a Londres. En aquest article ens expliquen quin ha estat el procés de gestació del viatge i quina serà la planificació que es farà.

En el mòdul d’Estratègies i eines de comunicació, vam fer quatre grups i cadascú va organitzar una ciutat diferent: Amsterdam, Londres, Berlín i Roma. Després de treballar cada grup el lloc que els hi va tocar (vol, allotjament, llocs per visitar, transport…), vam fer una presentació i una votació, i la ciutat guanyadora va ser Londres!

A partir de la setmana vinent i fins al mes de març farem diverses activitats per recollir diners:

• Des de dilluns 3 de febrer, de 19:20 a 21:10: manicura.
  • Des de dimecres, 5 de febrer, de 16:00 a 18:00 i de 19:20 a 21:10:  perruqueria.

I tot a preus molt assequibles… però el més important és que ens pugueu ajudar a complir el nostre somni d’anar de viatge!!!

Moltes gràcies per la col·laboració; està obert a tothom, pares, mares, alumnat d’ESO, alumnat de batxillerat, alumnat de Cicles, professorat…