Graduació de 4t d’ESO

El dia 29 de juny vam celebrar la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO en un estat de transició cap a la tan desitjada normalitat. Sense familiars o amics, només els professors van poder van acompanyar els autèntics protagonistes de l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO.

A les diferents aules tutoria dels diferents grups bombolla de 4t, la Carme Rodríguez, directora del centre, va dirigir unes paraules d’agraïment als alumnes i les alumnes, va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats. També va recordar que una societat justa i cívica és una societat de persones justes i cíviques i que tot plegat comença en la formació.

Seguidament els tutors i tutores van pendre la paraula per lliurar els alumnes un diploma i una orla de grup.

L’acte institucional va finalitzar amb la projecció d’un vídeo que recull alguns moments de l’estada dels alumnes a l’institut.

Finalment, un cop al pati, els diferents grups d’alumnes van poder fer-se fotografies i van gaudir d’un petit refrigeri.