Graduació de batxillerat

El dia 29 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat va poder celebrar el seu acte de graduació al gimnàs del centre. No vam poder comptar amb l’acompanyament de familiars i amics, però els professors que hi van assistir van fer possible un petit primer pas cap a la tan desitjada normalitat.

L’acte institucional es va iniciar a l’aula tutoria de 2n de batxillerat amb la projecció d’un vídeo recull d’alguns moments de l’estada dels alumnes a l’institut. Seguidament, al gimnàs, la Carme Rodríguez, directora del centre, va dirigir unes paraules d’agraïment als alumnes i les alumnes, va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats. També va recordar que una societat justa i cívica és una societat de persones justes i cíviques i que tot plegat comença en la formació.

Seguidament la coordinadora del batxillerat, la Sandra Soler, va dirigir unes paraules d’agraïment i va lliurar els alumnes un diploma i una orla de grup. Tots plegats es van fer una fotogradia i, l’acte institucional va acabar amb unes paraules de l’Arnau Miñana en representació dels alumnes.

Finalment, un cop acabat l’acte, els alumnes van poder fer-se fotografies i van gaudir d’un petit refrigeri.