Global Scholar

Enguany amb un grup d’alumnes de 2n ESO ens hem connectat amb diverses ciutats de tot el món: Nova York, Boston, Jakarta, Varsòvia, Madrid, Fort Lauderdale i moltes altres per a relitzar una sèrie de projectes en els quals compartim, aprenem i posem en practica eines de tecnologia digital en la nostra comunitat local i global.

Internet-based educational activities develop students’ global citizenship while enhancing critical 21st century skills including subject content mastery, English language communication, and technology proficiency.

This blended learning program provides access to an interactive, multimedia online classroom and original curriculum materials, enabling students to learn and communicate about important issues with their international peers.

Aquí us deixem el vídeo de presentació del nostre grup de treball a la resta de Global Scholars around the World!