Sortida a Montblanc

El dimarts 8 de novembre, els alumnes de 1r cicle d’ESO van viatjar a Montblanc per conèixer una mica millor aquesta ciutat centenària plena d’història i d’oportunitats per aprendre

Montblanc és un dels més bells pobles medievals de Catalunya. Es tracta d’un dels punts de més interès de l’interior de la Costa Daurada i està situat al cor de la Ruta del Cister.

Els nois i noies de 1r cicle d’ESO van fer unes proves que consistien en buscar diversos indrets de la ciutat aplicant diferents tècniques d’orientació.

El fred del matí es va escalfar amb la bona actitud de tos els alumnes i la predisposició a participar en les activitats proposades.

A més d’autonomia van mostrar molta iniciativa i moltes ganes de participar en les diferents proves que se’ls anaven proposant.

Després de dinar i descansar una estona, l’autocar ens va recollir i vam tornar cap al centre.

Àlbum de fotos