Escapem

El dijous 12 d’abril, l’alumnat de 4t B va poder gaudir d’una experiència nova enfrontant-se a diferents sales plenes de pistes i jocs de diferents tipus, que calia de resoldre en equip per poder sortir de l’habitació, en un temps limitat.

Dos van ser els reptes que van haver d’afrontar els nostres alumnes:

• El primer, portava per títol l’inquietant nom de “Sospita“, una trepidant aventura en què el temps era el major enemic. Un grup d’alumnes va acceptar el repte i van demostrar que eren capaços d’aconseguir-lo.
  • El segon repte es deia “Sota Zero“, una aventura inesperada que calia superar per no acabar amb el cos congelat.

En tot moment els membres d'”Escapem” var ser-hi pendents per evitar que les diferents proves resultessin massa difícils i van aportar un grau d’interacció que convertien cada sessió en una experiència única.

L’experiència va ser molt divertida. Tot l’alumnat que hi va participar està desitjant tornar-hi.