Planta’t al Ribot

Dins del Projecte Agenda 21 a les escoles i instituts, el nostre Projecte “Planta’t al Ribot” consisteix en una sèrie de tasques i activitats relacionades amb l’hort que durant el curs fan els alumnes de 2n d’ESO.

A l’hort del Ribot creixen diferents verdures, llegums i hortalisses típiques de les diferents estacions de l’any: diverses varietats d’enciams, cebes, alls, bledes, espinacs, cols, coliflors, bròquils, diverses varietats de faves, pèsols, tomàquets, pebrots, albergínies, maduixes i fins i tot estem també cultivant fongs (gírgoles).

Quan es faci la collita, tothom qui vulgui en podrà comprar durant alguns dies a l’hora de pati de matí (11:00-11:30 h) a la nostra nova paradeta que hem construït juntament amb el departament de Tecnologia i que trobareu ben visible a l’entrada de l’institut.

El nostre hort del Ribot produeix verdures ecològiques de Km 0 o de proximitat.