Curs de mediació

Dues alumnes del centre, la Jarlenys Salcedo i la Nerea Meca, han realitzat un curs de resolució de conflictes per ser mediadores al nostre institut. El dimecres dia 12 d’abril van finalitzar i van rebfre l’acreditació.

El curs de resolució de conflictes per alumnes mediadors i mediadores es tanca amb més instituts participants. Una trentena de nois i noies han participat en la sisena edició de la formació.

El curs “Eines de mediació”, adreçat als alumnes que exerceixen de mediadores i mediadors ens els seus centres educatius, ha comptat aquest any amb més instituts participants que mai i ha passat de sis a deu. Aquest increment reforça la voluntat municipal d’estendre per tot el territori els valors de la mediació i de la cultura de la pau entre els joves, així com el fet de proporcionar-los eines que ajudin a resoldre els conflictes de manera pacífica.

La regidora de Programa d’Intervenció Comunitària i Mediació, Glòria Rubio, va lliurar ahir els diplomes d’aprofitament a la gairebé trentena de joves participants en aquesta sisena edició d’aquest taller de resolució de conflictes. Podeu acceidir a la notícia al següent enllaç de l’Ajuntament de Sabadell.