Difusió del Carnestoltes

El dijous 2 de febrer l’alumnat de nostre institut va ser soprès per una performance que tenia com a objectiu la difusió de la propera celebració del Carnestoltes.

02El dijous 2 de febrer els animadors de pràctiques juntament amb els alumnes i les alumnes de 2n de TAPSD van fer per totes les classes la difusió de carnestoltes que aquest any és una gala anomenada “Riboti Film Festival” i que l’organitza el Departament de Socials amb els animadors en pràctiques.

Per les classes es va anar informant que el carnestoltes aquest any tindrà com a eix central el cinema i que cada grup ha de triar una pel·lícula; també se’ls va dir que el dimecres següent, dia 8 de febrer, el delegat o delegada de cada grup haurà d’anar a l’hora del pati a la sala de guàrdia per dir la pel·lícula i la cançó que representaran el dia de carnestoltes i evitar així repeticions.

Per poder entrar a la “Riboti Film Festival”, que tindrà lloc el dia 24 de febrer al Centre Cívic Rogelio Soto, cada grup haurà de fer una estrella de la fama, que es podrà decorar lliurament. S’hi haurà de posar el nom del grup en gran i als costats els noms dels alumnes i les alumnes que hi participaran. Aquest any a la reunió de delegats i delegades que hi va haver el dia 1 de febrer es van triar les consignes per dur cada dia de la setmana:

• Dilluns: Portar una corbata
  • Dimarts: Samarreta de color