Cursa zombi a Sabadell

Divendres 24 de gener es va fer la cursa zombi a Sabadell organitzada per l’oficina jove. El nostre alumnat de primer d’Animació sociocultural i turística es va encarregar de dinamitzar l’acte elaborant les set proves per les que havien de passar els i les joves.

El tret de sortida va ser la presentació de dues alumnes d’animació, les quals van explicar als i les joves que havien d’aconseguir un antídot per a salvar la ciutat. Però un zombi escapat voltava pels carrers i els podia contagiar!

Els i les joves venien de diferents espais joves, acompanyats dels seus monitors i monitores i van passar-ho d’allò més bé!

En l’activitat també hi va col·laborar l’alumnat de segon d’Estètica i bellesa. Van maquillar les persones que volien anar de zombies i també l’alumnat de primer d’Estètica que va participar a la cursa.

Finalment, els i les joves van acoseguir l’antídot i van poder salvar els carrers de zombis. L’activitat es va acabar amb un berenar i música per a tothom!