Campanya de recollida d’aliments

Rebost solidari

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Ribot i Serra col·laborem en una recollida solidària d’aliments i de productes de neteja destinada al Rebost Solidari amb motiu de la campanya de Nadal.

Els alumnes de 3r d’ESO estem treballant en una campanya de recollida d’aliments, destinada a les persones que ho necessiten. Així és com posem el nostre gra de sorra per possible un món millor. Cal que totes i tots col·laboreu i ens porteu aliments en conserva, llenties, pasta, arròs, llet en pols i productes de neteja.

Ho podeu portar a l’institut de 8:00 a 14:30 de dilluns a divendres, fins el dia 22 de desembre, dia que ens ho vindrà a recollir el Rebost Solidari, el qual s’ocuparà de repartir el que s’hagi recollit entre les persones que més ho necessitin del nostre barri. Animeu-vos! Sigueu solidaris!