Cursa solidària de Nadal

Aquest 22 de desembre hem celebrat la nostra ja coneguda Cursa Solidària de Nadal. Un matí que ha començat sent fred, molt fred, i i s’ha anat escalfant amb la participació de tot l’alumnat que ha aportat el seu gra de solidaritat.

Aquesta ja és la setena Cursa Solidària que celebrem. Els coordinadors de festes, el Norbert Riquelme i la Cristina Garcia han tornat a posar el llistó molt alt. La cursa de la solidaritat ha estat també una festa de la diversitat, una mostra de convivència i de participació i un motiu per sentir-nos orgullosos del nostre institut.

Enguany, la campanya de recollida solidària d’aliments i productes de neteja ha estat organitzada pels alumnes de 3r d’ESO, des del projecte Així som.  Aquests mateixos alumnes han estat els responsables del disseny del cartell promocional de la cursa.

Un cop acabada la cursa, hem tornat al centre per gaudir d’un esmorzar ofert per l’AMPA. A continuació s’ha fet l’acte de lliurament de premis als guanyadors de la cursa i del concurs de relats de ciència-ficció.

En acabar, els responsables del Rebost Solidari han vingut a recollir els aliments i productes de neteja que s’han anat aportant al llarg d’aquest darrer mes. Ja sabeu que els destinataris d’aquests aliments són les famílies del barri que més ho necessitin.

Per acabar la jornada, l’alumnat s’ha distribuït en tutories per compartir regals d’amic invisible i els tutors i tutores han repartit les notes del primer trimestre. Les tutories de batxillerat han fet un Quinto de Nadal amb un gran premi: una panera molt especial.

Bones vacances de Nadal a tots i a totes i que tingueu una feliç entrada d’any.

Accés a l’àlbum de fotos