VII Congreso Iberoamericano de Animación Sociocultural a Conca

Divuit alumnes d’animació sociocultural del nostre institut han participat els dies 24, 25 i 26 d’octubre en el “VII Congreso Iberoamericano de Animación Sociocultual y I Encuentro de Estudiantes” a Conca.

Ha estat una experiència molt enriquidora de convivència amb altres Instituts d’arreu la península i on hem pogut gaudir de ponències internacionals d’alt nivell sobre el present i el futur de l’animació sociocultural.

El congrés ha aplegat, en aquesta bonica ciutat, patrimoni de la humanitat, catorze instituts de les comunitats d’Andalusia, València, País Basc, Navarra, Balears, Castella, Melilla i Catalunya. Més de tres-cents alumnes.

El nostre alumnat va participar en tallers i ponències, fent preguntes als experts i amb una petit ball d’animació que va ser tot un èxit. Tant el professorat acompanyant com l’alumnat ens em portem moltes experiències i coneixements que podrem aplicar a la nostra formació i al futur de la professió.

Ens hem endut la sensació que l’Animació Sociocultural és més necessària que mai i està més viva que mai!