Global Scholars. What we do

Through Global Scholars, students ages 10 to 13 communicate directly in e-classrooms with peers across the globe. This educational environment, enhanced by multimedia communication, creates opportunities for students to build important global and general learning competencies.

Amb Global Scholars, els estudiants de 10 a 13 anys es comuniquen directament a les aules electròniques amb companys de tot el món. Aquest entorn educatiu, potenciat per la comunicació multimèdia, crea oportunitats per als estudiants per construir importants competències globals i generals d’aprenentatge.

This document presents in a very synthetic way the curriculum that will be worked on during the academic year 2022/2023, which revolves around the use and consumption of water at local and global level.

Aquest document presenta de forma molt sintètica el currículum que es treballarà el curs 2022/2023, que girarà al voltant de l’ús i el consum d’aigua a nivell local i mundial.