Graduacions 2015

El divendres 19 de juny de 2015 vam celebrar a l’institut el sopar-cerimònia de graduació dels alumnes de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat. Hi havia quasi tots els alumnes d’aquestes promocions, una quinzena de professors, l’equip directiu, autoritats del poble, familiars dels alumnes, etc. Quasi 300 persones. A més de parlaments i actuacions, es va fer el tradicional lliurament d’orles als alumnes. Una part significativa dels alumnes de 4t cursaran cicles formatius de grau mitjà a partir del curs 15/16 i, per tant, continuaran la seva formació acadèmica en altres centres. Més de la meitat, tanmateix, continuaran a l’Institut Reguissol, cursant-hi les diferents modalitats de batxillerat. Dels que sí ens vam acomiadar de manera definitiva va ser dels alumnes de 2n de batxillerat. Es tracta d’una promoció que ha deixat una petjada profunda al centre, que no ha passat debades o de puntetes. I és que el nostre institut, tal com és ara, no s’explica sense una bona colla de promocions d’alumnes, totes valuoses, que han anat passant al llarg d’aquests darrers vint anys. I algunes i per diferents circumstàncies, resulta que a més de valuoses són especials. Aprofitem aquest post per donar les gràcies a tots i cadascun dels alumnes de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat del curs 14/15 que han marxat a fer el seu camí. El Reguissol sempre serà casa vostra. Sort i fins sempre!

Orla 2n BAT 14-15 v2b

Orla 4t ESO 14-15b