XV FORUM DE TREBALLS DE RECERCA

Aquest dimarts 12 de març s’ha celebrat el XV Fòrum de Treballs de Recerca a l’Ateneu de Sant Celoni on ha participat el nostre centre conjuntament amb altres instituts de la zona. Els nostres alumnes de 1r de Batxillerat han tingut l’ocasió de veure les exposicions de treballs de recerca destacats amb temàtiques molt variades.

En aquesta edició s’han presentat un total de 20 treballs amb l’objectiu de difondre aquesta magnífica feina, posant en valor la creativitat i l’esforç de l’alumnat i la tasca feta des dels centres docents.

Aquest any han exposat els seus treballs de recerca tres dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat:

• Paula Boada   Les retransmissions futbolístiques en català.
  • Andreu Boix    The art of joining the natural and the synthetic together.
  • Pol Burkardt    Re-log: an e-learning application implemented with Python.

Moltes felicitats per la vostra bona feina!