JORNADA DE PORTES OBERTES

Com cada curs escolar el centre ha organitzat aquest dimarts 12 de març una jornada de portes obertes a la que han estat convidades totes aquelles famílies interessades en conèixer de primera mà el nostre institut: instal·lacions, projecte educatiu, activitats, professorat, etc.

La jornada de portes obertes ha consistit en una visita guiada per l’institut. Els nostres alumnes han proposat a cada grup de visitants un recorregut perquè poguessin veure les aules, tallers i laboratoris i conèixer les diferents activitats que es realitzen.

Finalment ha tingut lloc una xerrada on s’ha presentat el nostre projecte educatiu i s’ha intentat aclarir dubtes o preguntes de les famílies assistents.

Més endavant, el centre oferirà unes jornades de portes obertes específiques pels estudis postobligatoris de batxillerat.

Ens ha visitat un gran nombre de famílies. Moltes gràcies pel vostre interès. Us hi esperem el curs vinent!