Els de 1r, de viatge al segle I aC

Un any més, els alumnes de 1r d’ESO han visitat les restes de la Baetulo romana, soterrades al subsòl de l’edifici del Museu de Badalona, i també la Casa dels Dofins. Al subsòl van visitar les restes de les Termes i dels edificis i carrers propers al Decumanus maximus, que formen el jaciment arqueològic subterrani d’època romana més gran de Catalunya, amb 3.400 m². La Casa dels Dofins és una domus del final del segle I aC, situada a la part alta de l’antiga ciutat de Baetulo, i acollia un negoci familiar vinculat al vi de la zona. Després de les visites i dinàmiques guiades, els alumnes també van gaudir d’una estona d’oci i d’esport a la platja.