Carnestoltes 16

El passat divendres 5 de febrer, alumnes i professors de l’Institut Reguissol, aplegats en comparses per grups-classe, sortiren disfressats i de rua pel centre de Santa Maria de Palautordera. Es tractava de celebrar amb disbauxa pública el Carnestoltes d’enguany, una vegada més de bracet dels palauencs que els plau d’acompanyar-nos.

Un eminent jurat format per la directora del centre, els integrants de la comissió organitzadora i una representant dels pares i mares van puntuar les actuacions de cada comparsa. El concurs va resultar molt disputat i es van donar molts premis i reconeixements.

Per accedir a una carpeta del núvol on hi ha quasi un centenar de fotografies del Carnestoltes 16, podeu clicar aquí. (Per poder entrar-hi necessiteu un compte corporatiu @institutreguissol.cat.)

Tot seguit, una mostra d’instantànies:

138

189

184

Per publicar imatges dels alumnes menors de 14 anys, el centre disposa de la corresponent autorització dels titulars de la pàtria potestat o tutoria legal, i actua d’acord amb el que estableix la Llei orgànica 1/1982 i el document de Protecció de dades personals, ús d’imatges, propietat intel·lectual, Internet i correu electrònic, publicat pel Departament d’Ensenyament el 19/06/2015. Així amb tot, si algú vol revocar el consentiment o l’autorització en relació a una imatge publicada, pot demanar amb un comentari al post que sigui retirada.