ACTUALITAT Servei Comunitari 4t ESO

El divendres, dia 6 de maig, els alumnes de 4rt d’ESO duran a terme el Servei Comunitari afegint-se a la campanya Let’s Clean Up Europe. Per fer difusió de l’acció que duran a terme, avui dilluns alguns alumnes de 4rt d’ESO han anat  a Ràdio Vitamènia de Santa Maria de Palautordera. El cap d’informatius, en Ferran, els hi ha fet una entrevista.

Podreu escoltar-la a la ràdio el proper dijous, dia 5 de maig, a les 21,00 h del vespre, a Radio Vitamènia 91.5 F.M.

Des de Ràdio Vitamènia també han penjat l’entrevista: https://radiovitamenia.wordpress.com/

Esperem que us agradi!

Us compartim algunes fotos dels alumnes gravant el programa de ràdio. Qui sap si en un futur alguns seran periodistes!