Taller de gravat 1ESO

Des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica ha culminat la unitat didàctica del llenguatge visual en un taller per veure el procés de treball de gravats en relleu.

Els alumnes i les alumnes han conegut teòricament diferents tècniques de gravat i han fet un taller pràctic de gravat artístic. A més, s’ha treballat en l’aula l’elaboració d’una planxa per gravar en petites dimensions, amb el concepte de respecte a la natura.

El projecte els ha dut a transferir les idees en imatges i ja en el taller han fet les estampacions per veure el treball finalitzat.

Exif_JPEG_420