La força de l’aigua – 2n ESO

Dins el programa d’innovació STEAM l’alumnat de 2n d’ESO, la setmana de l’11 al 14 d’abril, ha realitzat una sèrie d’activitats relacionades amb la generació d’energia hidroelèctrica.

En primer lloc, es va visitar la central hidroelèctrica del Pont de Suert on l’alumnat va conèixer els diferents elements implicats amb la producció d’electricitat.

A continuació, es va fer una caminada fins al sifó Ribagorçana per conèixer la xarxa de canalització que aporta l’aigua a la central del Pont de Suert.

Amb la col·laboració del CdA de la Vall de Boí també es va fer un taller per aprofundir en diversos aspectes relacionats amb la producció d’electricitat:  turbina hidràulica, alternador, generador…

Finalment, es van analitzar els avantatges i inconvenients d’aquest tipus d’energia.

Podeu veure un petit recull de fotografies dels diferents tallers: clica aquí