Sortida a la Ruta de la Fauna de Montiberri

Acompanyats per tres professors del Cicle de Natura, l’alumnat de primer de grau mig hem viscut dues experiències úniques que han deixat empremta en el nostre aprenentatge.

La primera etapa va ser la Ruta de Fauna de Montiberri, un sender interpretatiu que es desplega amb històries populars i coneixements profunds relacionats amb la fauna local. Hem descobert els secrets que amaga la nostra regió, connectant amb la natura de manera significativa.

La segona experiència va ser compartir aquesta sortida amb una part de l’alumnat de quart de l’ESO. Aprofitant aquesta oportunitat, entre els estudiants de mitjà i el professorat del cicle, hem tingut la oportunitat de parlar del significat de cursar un cicle formatiu, especialment el de forestals. Amb els nostres companys de quart, que es troben en un moment crucial acadèmicament, hem explorat les diferents possibilitats que tenen per endavant. Estem segurs que faran una bona tria!

Volem agrair a tots aquest dia inoblidable i desitjar-los molta sort en els seus camins acadèmics i professionals. La connexió amb la natura i la comprensió de les seves oportunitats futures han estat els elements clau d’aquesta jornada única.