Cicles natura: Jornada de portes obertes

El dia 12 d’abril a les 17 hores, obrim les nostres portes perquè puguis conèixer de primera mà l’oferta formativa i parlar amb professorat dels Cicles que impartim.

Els nostres cicles són: Grau mig CFGM Aprofitament i conservació del medi natural i CFGM de Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure; Grau superior CFGS Gestió forestal i del medi natural i CFGS Educació i control ambiental.

A més, tens l’oportunitat de conèixer altres estudiants que t’expliquen l’experiència.

Per poder fer la visita més personalitzada i de qualitat ompliu el següent forms per a poder establir els grups d’acord amb l’etapa educativa que desitgeu.

SOSPYR

Els dies 24, 25 i 26 de gener els alumnes del cicle d’Educació Ambiental van presentar als alumnes de 1r d’ESO el Projecte SOSPYR, dins de la matèria de Science. Aquest projecte tracta de conscienciar la població sobre els riscos que pateixen diferents ecosistemes, sobretot… Llegeix més»