PINEDA DE MAR DE FLORS

Benvolguda comunitat educativa,

Enguany se celebra la tercera edició de Pineda, Mar de flors, i des de l’organització s’ha demanat la participació dels centres educatius de Pineda per decorar el carrer Bertomeu. Des del nostre centre, els alumnes de 2n d’ESO han estat creant unes flors amb molts materials com porexpan, goma eva i, fins i tot, càpsules Nespresso.

Dijous al matí, un grup d’alumnes del curs va anar a decorar amb les flors i tests el final del c/ Bertomeu, a l’alçada de l’hotel Promenade, que és la zona que se’ns ha assignat. Aquí teniu un recull de fotografies i convidem a tothom a gaudir-ne, ja que el carrer ha quedat molt engalanat. Les flors romandran exposades durant tota la Setmana Santa.