Consell escolar

COMPOSICIÓ DEL CONSELL  ESCOLAR

Directora Conxi Peña Rovira
Cap d’estudis Eva Domínguez Ventura
Secretari Joan Carles Tagua Jiménez
Representant de l’Ajuntament Ester Puertas Iglesias
Representant del professorat Marta Perxachs Augé
Representant del professorat Eugènia Geli Benito
Representant del professorat Yolanda Estolt Povedano
Representant del professorat Marc Tudela Alarcón
Representant del professorat Lluís Busquets Muñoz
Representant de l’alumnat Èric Blanco López
Representant de l’alumnat Malak Akaouch Abdouni
Representant de l’alumnat Salomé Rojas Vargas
Representant de l’AFA Eva Buscà Valls
Representant de pares i mares Maria de la Sierra Pérez Poyato
Representant del PAS Encarna Retamero Retamero

Funcions del Consell Escolar

Segon el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius, corresponen al consell escolar les funcions següents:

  • Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. El consell escolar ha de ser consultat pel director de manera preceptiva per valorar la proposta del projecte educatiu i manifestar el seu suport amb una majoria de les tres cinquenes parts dels membres.
  • Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre. El consell escolar ha de ser consultat de manera preceptiva per valorar cada una de les propostes i manifestar el seu suport per majoria simple dels membres.
  • Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats  extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.