SANT JORDI

Benvolgudes famílies i alumnes,

Amb l’arribada de la primavera ara ja fa unes setmanes ens apropem un any més a la diada de Sant Jordi. Per aquest motiu, s’ha organitzat una jornada especial a l’institut.

El dimarts 23 d’abril, tot just tornant del descans de Setmana Santa, l’horari d’entrada al centre serà a les 9h i la sortida a les 13.30h (aproximadament).

Per celebrar-ho, s’han organizat tallers diversos per l’alumnat de 2n, els alumnes de 1r i 3r faran activitats de coneixença relacionades amb el projecte TEI i l’alumnat de 4t s’encarregarà de la venda de roses i l’esmorzar solidari.

Per acabar, hi haurà l’acte de lliurament de premis d’activitats relacionades amb aquesta temàtica que s’han anat treballant al llarg del trimestre.