SORTIDA A FRANÇA

El passat divendres 3 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO va fer una sortida a França, vinculada a la lectura que es realitza en aquest curs des de la matèria de llengua catalana: La Maternitat d’Elna (A. Montellà). Aquesta història tracta sobre les persones no… Llegeix més»

AULA OBERTA: ACTIVITATS D’EXPRESSIÓ ORAL

Des de l’Àrea de Llengua Castellana hem creat un programa anomenat “Curiosidades”. Cada alumne ha de preparar i enregistrar un vídeo sobre anècdotes i curiositats al voltant d’un tema concret.

Periòdicament, anirem publicant capítols del programa. Ara us presentem el primer capítol que ha creat l’alumne Marcos López.

Esperem que us agradin les “Curiosidades”!

OPTATIVES 2n QUADRIMESTRE CURS 2019-2020

A continuació trobareu l’enllaç amb un formulari Google on cal seleccionar per ordre de preferència el llistat de matèries optatives que s’ofereixen. La data límit per respondre el formulari és divendres 17 de gener.

Als alumnes que no ho responguin dins el termini establert, se´ls adjudicarà una matèria optativa d’ofici.

ACTIVITATS FINAL DE TRIMESTRE

Us informem que el dijous 19 de desembre hi havia organitzada una “Esquiada al Port del Comte”.
Aquesta activitat s’ha ANUL·LAT per motius meteorològics i falta de neu a les pistes. Queda ajornada per al divendres 10 de gener.
Per tant, aquest dia les classes segueixen el seu horari habitual.
El  divendres 20 de… Llegeix més»