KAHOOT ETWINNING A 3rA

A la matèria d’eTwinning de 3r A s’està portant a terme un projecte que es diu «Words are crazy, learn and don’t be lazy» (les paraules estan boges, aprèn i no siguis gandul) i una de les tasques que s’han realitzat ha sigut un Kahoot en el qual hi han participat tots els… Llegeix més»

FEM DESODORANTS NATURALS A 4t A

La classe de 4t d’ESO A ha fet uns desodorants naturals amb la Cristina Garcia, alumna en pràctiques del Departament d’Orientació. Hem après i gaudit molt amb la confecció d’aquests desodorants, i… quina olor farem!
Clica la imatge per veure les fotografies.

PROVES CANGUR 2021

MARÇ és el mes de les Matemàtiques i al nostre institut l’hem celebrat participant en les PROVES CANGUR. L’activitat la vam realitzar el dijous dia 18 de març tots els alumnes de 1r a 4t de l’ESO.
La idea de la prova Cangur és la participació… Llegeix més»

NOTICIARI “AULA OBERTA”

Des de l’àrea de llengua castellana els alumnes de l’Aula Oberta han treballat la notícia. A partir de notícies i investigacions d’actualitat, han fet una tria, han resumit el contingut i l’han explicat davant la càmera. Aquí teniu una petita mostra.

FEM MATES 2021

Alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre institut han participat en el concurs matemàtic: FEM MATES. Els alumnes, treballant en equip, van haver de resoldre tres activitats-problema  explicant pas a pas com anaven aconseguint el possible resultat-resposta.
Un any més, un grup d’alumnes de 1r… Llegeix més»

RESUM JORNADA PORTES OBERTES

El dia 9 de març a les 18:00 es va realitzar la jornada de portes obertes virtuals de l’Institut Pineda de Mar. Us deixem un vídeo realitzat pels nostre alumes que resumeix el contingut tractat.

Període de preinscripció de l’ESO:

DIA MUNDIAL DEL CONSUMIDOR

Us mostrem el segon vídeo participant del concurs organitzat per “Consum”, sobre hàbits saludables i sostenibilitat. Aquest clip ha estat elaborat per un grup d’ alumnes de 4t d’ESO C. Esperem que us agradi i que tots plegats reflexionem sobre la necessitat de deixar entre tots plegats un món millor per a nosaltres i per a les futures generacions.

SORTIDA AL CIM DE MONTPALAU

El passat dijous 25 de febrer, l’alumnat de l’aula oberta, en el marc de la matèria d’educació física, van pujar fins al cim de Montpalau. La sortida tenia com a objectius monitoritzar les característiques d’una activitat física a l’aire lliure: distància, desnivell, temps, velocitat mitjana… Llegeix més»

LA CURSA IMPERIALISTA

Els alumnes de 4t han estat treballant la colonització europea d’Àfrica dels segles XIX i XX a ciències socials.
Per tal de representar aquesta colonització han elaborat diversos mapes mostrant la cursa imperialista que van dur a terme les principals potències europees, “repartint-se” gairebé tot el… Llegeix més»