ACTE DE NADAL

Us presentem el vídeo de l’acte de Nadal celebrat el 21 de desembre i les fotografies dels guanyadors dels diferents concursos de ciència.

Clica la foto per a veure l’àlbum de tots els premiats.

CONCURS EUROPASS

Aquesta setmana el centre ha participat en el concurs Europass organitzat pel SEPIE, que ha consistit en crear un vídeo per promocionar el nou currículum vitae europeu, l’Europass. La Martina ha estat la protagonista del vídeo en el qual s’expliquen, en anglès, els avantatges d’aquesta… Llegeix més»

PRESENTACIÓ D’INSTRUMENTS MUSICALS

El dimecres 16 de desembre es va fer una presentació d’instruments musicals (violí, flauta travessera i piano) a les aules de 3r d’ESO a càrrec de l‘Agustí Delgado i el seu fill Martí.

Van explicar com estan fets i com funcionen aquests instruments i van tocar diverses peces musicals, a solo i a duo. També es va parlar del treball que han de fer els músics per mantenir la forma i anar millorant i van respondre a les preguntes que els van fer els alumnes de l’Institut, que també van intervenir cantant alguna de les cançons que practiquen a les classes de música.

Clica a la imatge per a veure l’àlbum fotogràfic.

DIA INTERNACIONAL DE LA SIDA 2020

A l’institut Pineda de Mar treballem els dies mundials, la setmana de l’1 de desembre, es va celebrar el dia mundial contra la SIDA.Tots els alumnes del centre van expressar amb paraules o dibuixos el seu sentiment o desig.
Aquí en tenim una mostra:

7 i 8 DE DESEMBRE FESTIUS

Us recordem que el dia 8 de desembre és festiu i que el dia 7 de desembre el centre restarà tancat per ser festiu de lliure disposició en tots els centres educatius de Pineda de Mar

NO A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Els alumnes i professors de l’institut Pineda de Mar ens sumem al dia internacional per l’eliminació de la violència de gènere envers les dones. Durant la setmana del 25 de novembre els alumnes del centre van fer un treball específic a les tutories seguint… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020

Durant la setmana del 16 al 20 de novembre des del Departament de Ciències de l’Institut es programen una sèrie d’activitats, concursos i tallers, adreçats als alumnes dels diferents nivells educatius, relacionats amb el món científic i tecnològic. Enguany s’han previst les següents:

El dia 21 de desembre es farà entrega dels premis dels guanyadors dels diferents concursos.

PRÀCTIQUES AL CENTRE

L’Institut Pineda de Mar és centre formador «practicum», i  acull cada any estudiants universitaris de diferents modalitats que volen fer les pràctiques en el nostre centre. A l’inici de cada curs, professors del centre, als quals agraïm des d’aquí la seva col·laboració,  es proposen voluntaris … Llegeix més»