Estratègia Digital de Centre (EDC)

En el PEC del centre es detallen les dades de contextualització general del centre. Pel que fa als aspectes sobre tecnologia digital, cal tenir en compte que el centre des dels seus inicis ha fet una clara aposta per les eines digitals. Així, tot l’alumnat i professorat disposa d’un usuari de centre de domini @inspineda.com que els permet tenir serveis com són el correu electrònic o l’emmagatzematge al núvol. Amb aquest usuari es realitza tota la comunicació i docència a l’institut.

L’Institut Pineda de Mar, d’ençà que va iniciar la seca activitat acadèmica va apostar pel model 1×1. Cada alumne disposa d’un ordinador cedit pel centre que queda sota la seva custòdia fins que finalitza l’etapa educativa. De la mateixa manera, el centre cedeix un ordinador portàtil a cada professor que s’incorpora al centre.

Podeu accedir a tota la informació sobre la nostra Estratègia Digital de Centre mitjançant el menú de navegació de l’esquerra.