Projecte Aula Oberta

El Projecte “Aula Oberta” de l’INS PINEDA DE MAR pretén configurar-se com una experiència educativa integrada d’atenció a la diversitat al nostre centre, adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

1. Millorar l’èxit escolar.

2. Promoure l’adquisició d’habilitats per al desenvolupament personal, social i laboral.

3. Afavorir que l’alumnat assoleixi les competències bàsiques de l’etapa i obtingui el títol de graduat en educació secundària obligatòria .

ESTRUCTURA ORGANITZATIVA

Els alumnes assistiran amb la resta de companys del grup adscrit a les matèries optatives, a Educació Física i a Religió/Cultura i valors ètics. La resta de matèries segueixen la següent organització:

Així mateix, cal esmentar que, com a grup, participaran en una sèrie d’activitats compartides amb la resta de grups de 3r i 4t ESO o específiques de l’aula oberta: Dia de l’espectador, taules rodones, sortides pedagògiques…

CRITERIS D’AVALUACIÓ

L’avaluació serà contínua i, alhora, global i diferenciada segons els diferents àmbits, projectes interdisciplinaris i matèries del programa. Si l’alumnat assoleix les competències bàsiques de l’etapa, obtindrà el títol de graduat en educació secundària obligatòria.