SANT JORDI

El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’institut. Va ser una jornada molt bonica i entretinguda ja que vam dur a terme diferents activitats al centre.

Per començar, els alumnes de 1r van descobrir qui eren els seus tutors de 3r després de fer unes dinàmiques de coneixement, emmarcades dins el projecte TEI. L’alumnat de 2n va gaudir de diferents tallers impartits pel professorat i per alumnes de 4t. Els més grans de l’institut també van aprofitar el dia per vendre roses i fer l’esmorzar solidari per tal de recaptar diners pel viatge de final de curs.

Després del pati, on va haver-hi un taller de zumba, tothom va assistir a l’acte principal de Sant Jordi. Durant la celebració vam gaudir d’actuacions musicals i de dansa i es van entregar els premis del certamen literari i del concurs de curtmetratges.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració en totes les activitats i per fer que aquesta jornada hagi estat immillorable!

Podeu veure totes les imatges de la diada aquí.