CONCERT CARLES GELI

El dijous 28 de març el guitarrista Carles Geli va oferir un concert de guitarra clàssica als alumnes que estan cursant l’optativa de música de 4t d’ESO. El repertori del concert recorria músiques de diferents èpoques de la història, des del Renaixement fins a la música del segle XX. És emocionant pensar qui pot haver escoltat aquesta música abans, i en quins contextos; i ser conscient que la música antiga ha estat escoltada durant segles en espais i llocs molt diversos.

Els alumnes van gaudir molt atents a una música que ha resistit el pas dels segles per la seva qualitat, una música que encara té coses a dir-nos, perquè forma part de la història de la humanitat. Una emoció plaent impregnà l’alumnat a través dels temes musicals.

Clica la imatge per a veure l’àlbum fotogràfic.