CONTES QUE RODEN

Aquest dijous, dia 4 d’abril, un grup de nois i noies de 2n d’ESO, en representació de tots els alumnes d’aquest curs, han assistit a l’acte culminant de l’activitat “Contes que roden” a l’Auditori. Aquesta activitat, que forma part del Pla Lector de Pineda, ha consistit en la redacció col·lectiva de tres contes entre els alumnes de les diferents escoles i instituts. En l’acte que s’ha celebrat a l’Auditori, s’ha fet una lectura dels tres contes que ha anat acompanyada d’uns vídeos d’animació creats  pels alumnes del batxillerat artístic de l’institut Euclides.