FEM MATES I +MATES

Aquest dissabte dia 6 d’abril alumnes de 1r, 2n i 4t de l’ESO del nostre institut van participar en el Fem Mates i + Mates a l’Institut Thalassa de Montgat. El matí es va dividir en dues parts: els del Fem Mates van fer una prova individual (resolució de problemes) i després una gimcana per equips; i els del +Mates van estar treballant en equips diferents situacions que havien de resoldre amb plantejaments matemàtics.

Del nostre institut, l’alumne Cristian Mánica de 4t d’ESO va formar part de l’equip guanyador. Moltes felicitats a tots!

Clica la imatge per a veure l’àlbum fotogràfic.